Alla inlägg under augusti 2008

Av hanna carlsson - 29 augusti 2008 10:03

Tillbaka i Arjeplog. Ja det känns jättebra faktiskt, men klart saknar jag alla hemme med <3
Allt känns inte lika jobbigt som förra året, allt känns helt underbart nu :)
Som att allt har löst sig, jag har gått ner i vikt, skolan går bättre (ifs har jag bara gått en vecka men det känns inte lika tungt att gå till skolan på morgonen) jag har bättre självförtorende, jag är inte lika blyg, jag vågar mera. Allt känns bra helt enkelt :)
Och det har kommit masssa nya roliga ettor, och söta pojkar! haha

I helgen är det artyparty! Ska bli så jävlaskoj, jordgubbsvin och cider <3 haha :D Har hål tills 11.40, lite drygt. Ska hem och hämta gympakläder och vara med på idrottslektionen faktiskt för en gångsskull. haha
Ska vara med varja gång nu så jag får ett G iag :)

Later!

Av hanna carlsson - 11 augusti 2008 15:34

Livet leker, min vikt går bara neråt, träning är skitskoj! Förutom att jag är sjuk så är allt perfekt.


Skolan börjar snart, ska bli så roligt och skönt att få träffa alla igen! Och att bo i samma korridor som Izabelle ska bli skit skoj! :D
Men matte lektionerna kan man ju vara utan..
Känns som om jag har börjat om på nytt. Nu när skolan börjar ska jag:
 

  • Jobba mera med matte
  • Lyssna så bra som möjligt på mattelektionerna
  • Gå en timme minst varje dag, och gå på morgonen
  • Gå in för skolan riktigt ordentligt

  • Träna kickboxning varje Onsdag&Söndag

  • Gå ner i vikt ännu mera
  • Inte äta godis på veckan

Sem tror jag det mesta kommer att ordna upp sig för mig, och jag tänker inte umgås med dom som får mig att må dåligt! För då kommer jag vara tillbaka på ruta ett igen, och då kommer jag gå under!
Sen ska jag komma neråt så ofta jag kan, kommer sakna Angelica,Carro,Malin,Pappa,bror,syster,Ebba,Pontus
och många mer så otroligt mycket! 
För om jag sköter skolan så gott jag kan så får jag åka hem oftare! :)
Nu kommer Angelica snart, vi ska ut och gå om jag orkar! Har feber och det är inte allt förskoj :( 

I will follow you into the dark

Presentation

Omröstning

Har du tattuering? :)
 Ohja!
 Nej ;

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards