Direktlänk till inlägg 8 september 2008

Måndag

Av hanna carlsson - 8 september 2008 09:07

Sovmorgon är alltid skönt!
Idag har jag slått vad med Malin vi inte ska äta godis/läsk etc. på en hel månad! Undrar hur detta ska gå... haha

Känner att jag är rätt dålig på att skriva blogg och uppdatera  in bdb, men ikväll tänkte jag lägga in bilderna sen lådbilsrallyt och inflyttningshelgen!
Ska till stallet idag med och ha lektion med småbarnen.. jippe! not..
Cecila är inte världens roligaste att vara med! haha

Men nu ska jag kila iväg till skolan och ha dubbeltimme i matte ._. skittråkigt! Eftersom jag inte fattar något..

puss och kram å nyp i sjärten

 
 
mauwlin

mauwlin

8 september 2008 10:53

min tredje vecka börjar nu så ;)

http://malinpart2.blogspot.com

 
Emelie Talvis

Emelie Talvis

11 september 2008 15:14

sv: tack :)

http://etalvis.blogg.se

 
Anela

Anela

14 september 2008 19:18

hahahaha! dog av skratt åt din kommentar i kissies blogg, det där om dubbelhakan och flodhästen! hahaha. Dagens skratt! Tack

http://anelamedettaiborjan.blogg.se

 
pam

pam

13 oktober 2008 15:56

en mejl? : ) Vi kan inte snacka här eller?

http://itspam.blogg.se

 
Nikki

Nikki

14 oktober 2008 22:06

Men vf 30??? (läste pams..)

http://bonies.blogg.se

 
pam

pam

15 oktober 2008 13:44

Oj okej. 30 kg. det är ju en del.
Vad väger du ungefär nu då och hur lång är du?
Eller vad VILL du väga när du är nöjd?

Jo A. Men det är inte lagligt precis och det är skitbra om man kan klara sig utan sådant också. Jag vill ju inte lära någon ta droger.

Kramar!

http://itspam.blogg.se

 
pam

pam

15 oktober 2008 19:40

Okej!
Men det går ju. du måste bara vara envis som satan själv och ha tunnelsyn. bara se målet och inte all skit på vägen dit.
Tabletter eller pluver rekommenderar jag verkligen inte. Inte ens jag vill ha det längre efter jag såg ett nyhetsprogram om att innan idag. En svensk kvinna dog av bantningspiller för att man aldrig vet vad det egentligen innehåller. En annan svensk va påväg att dö. osv.

Vill inte låta moralisk eller så. För det är jag verkligen inte. haha. Jag vaknade bara själv till lite när jag såg på att. Att man vet aldrig hur man reagerar på olika preparat och vad som är i.
Folk som har knarkanläggningar i källaren där det är NOLL hygien och som häller i lite av både det ena och det andra.
Saker som inte ens en läkare vet hur han ska behandla om det går snett.
"det händer inte mig" tänker man..
Men....

Åh. shit vad jag lät mammig.
Men jag hjälper dig hellre på andra sätt. finns massa kurer du kan köra på. som du inte blir hungrig utav osv.

Kramar

http://itspam.blogg.se

 
Nikki

Nikki

15 oktober 2008 22:39

Vet inte om du tror att du blir lyckligare av de, men det är upp till dig. Försök göra det på ett jälsosamt sätt i så fall, lagom med mat, BRA MAT, och lite mer vardagsmotion å träning! Att hamna snett å ge sina år å sitt liv till den ätstörda världen är alldeles för lätt, å tro mig, det är inte kul...!!

In a healty way!
Tar kanske någott längre tid, men resultatet blir destomer långvarit!

//Nikki

http://bonies.blogg.se

 
pam

pam

25 oktober 2008 06:27

Jadu.. gör upp ett eget schema annars? :)
För det är lättast och blir roligare att följa.
Tar man ett schema som redan är uppbyggt så blir det svårare eftersom man inte alltid har tillgång till allt.

Men jag tycket du ska köra på.. ca 200-350 kcal om dagen, då får du äta det du vill men inom dom kalorierna.
Sätt hellre upp ett visst antal intag.

Kram

http://itspam.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hanna carlsson - 29 augusti 2008 10:03

Tillbaka i Arjeplog. Ja det känns jättebra faktiskt, men klart saknar jag alla hemme med <3 Allt känns inte lika jobbigt som förra året, allt känns helt underbart nu :) Som att allt har löst sig, jag har gått ner i vikt, skolan går bättre (ifs har...

Av hanna carlsson - 11 augusti 2008 15:34

Livet leker, min vikt går bara neråt, träning är skitskoj! Förutom att jag är sjuk så är allt perfekt.   Skolan börjar snart, ska bli så roligt och skönt att få träffa alla igen! Och att bo i samma korridor som Izabelle ska bli skit skoj! :DMen matt...

Av hanna carlsson - 22 juli 2008 01:02

Jag orkar inte med mig själv längre. Jag ska glömma allt som har med killar och göra! Mitt hjärta har gått i flera tusen bitar, känns det som! Ska ta hand om mig själv ordentligt och nå min målvikt! Jag orkar inte gå med en trasigsjäl och trasigt inr...

Av hanna carlsson - 20 juli 2008 18:08

Ibland känns livet bra surt. Jag har den tråkigaste sommaren i mitt liv i år! Igen att umgås med, dagarna går åt till att vara i stallet och ligga ute i solen med en bok och bli röd. Just nu ska jag egenterligen skruva ihop hyllor och fixa mitt rum.....

Av hanna carlsson - 3 juli 2008 18:39

nu är sommaren här, iaf i boden! och jag är sjuk, känns ihela min kropp! det suger, och spec igår när jag skulle till Malin i gbg så kunde jag inte det :( men vi får ses i agusti! Peace&Love vart skitskoj! Men jag orkar inte skriva om allt här. hahaÄ...

Presentation

Omröstning

Har du tattuering? :)
 Ohja!
 Nej ;

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards