Alla inlägg den 3 maj 2008

Av hanna carlsson - 3 maj 2008 19:33

Jaha, jag ska visst spela paintboll! Haha, får väl se dom jag överlever!

Men nu ska jg duscha först! Åter kommer senare ikväll/natt.

puss på tån

SOL

Av hanna carlsson - 3 maj 2008 15:59

Goddag!
Solen skiner idag med, jag har legat ute i shorts och t-shirt! Fast Carro trodde mig nog inte rikitgt.. haha
Men även om vi har mycket snö kvar så är det jätte varmt!!

Har knappt gjort något idag. Var med Emelie inne på sammhället, handlade! För det vart någon idiot som höjt kylen, så ALLT som går vart fruset.. Jävligt skoj när man nyss stor handlat ._.

Men nu ska jag laga mat i alla fall...
Cya babes 

I miss my babes

Av hanna carlsson - 3 maj 2008 00:26

snart är det sommar
jag längtar!  långa ljusa varma sommar nätter som man bara sitter ute och myser.

Nu ska jag krypa ner i min säng, ensam. Jag avskyr att sova ensam.
Att inte kunna krypa nära någon när man blir rädd eller känner sig ensam och vilsen, ligga nära och bara känna dens närhet, leka med fingrarna i den andras hår, känna lukten av en annan människa som bara kan lukta så gott som just jag tycker om. Bara få somna i någon annans armar och veta att jag vaknar inte ensam.

du är söt som socker och social som en glad katt :]


sov gott babes! puss på tån



Presentation

Omröstning

Har du tattuering? :)
 Ohja!
 Nej ;

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards