Alla inlägg den 28 maj 2008

Av hanna carlsson - 28 maj 2008 23:00

Äntligen har jag fått tag i den filmen! Sitter och kollar på den nu med Malin.


Avslutningsmiddagen och lekarna vart riktigt trevligt må jag säga! Tråkigt ska det bli nu att åka ifrån alla vänner nu när sommarlovet börjar.. Men ändå ska det bli skönt att få komma hem :)

Har prov imorgon, trodde det vart på Fredag. Så jag har inte pluggat klart allt.. Men jaja, får gå som det går!

Nu ska jag kolla på filmen!

Sov Gott.

Av hanna carlsson - 28 maj 2008 13:37

Sommar, ja tänk om sommarlovet vart här nu och alla skolarbeten vart avklarade!
Tänk om det vart så bra.. Men sommarlovet  står inför dörren, och snart är det Peace&Love! Endast 26 dagar kvar.. Kommer bli en av sommaren höjdpunkter iaf :]

Jag vet inte varför men helt plötsligt blev jag arg och sjukt lättiriterrad.. Jobbigt! Kanske för jag ska ha utvecklingsamtal snart, två IG! tummen upp för mig.. Men även två VG:n!
Men nu ska jag försöka skriva klart min jävla läslogg, på engelska.........

hejdå

Av hanna carlsson - 28 maj 2008 09:22

Min ben vart som spagetti i morse när jag gick upp vid sex, så jag la mig igen och gick upp halv 8 :]
Härlig dag idag! Solen skiner, men det enda negativa är att det blåser! Men jag är glad ändå :)
Ikväll så är det 'avslutningsmiddag' som sagt!! Men glass buffe efteråt. Mums!

Nu är jag änterligen klar med min satans skärbräda, med Izabelles hjälp :)
Bara stolar och bord kvar nu! Sen väntar provet.

Update later amigos!

Presentation

Omröstning

Har du tattuering? :)
 Ohja!
 Nej ;

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards