Alla inlägg den 15 maj 2008

Av hanna carlsson - 15 maj 2008 22:53

jag kräks huvudet sprängs snart och jag kan inte sova..
just nu vill jag att mami och papi ska komma och hämta mig och alla mina saker, jag är sjukt skoltrött, less på allt och tröstäter! suck, kommer inte bli något beach-08 för mig...

men nu ska jag lägga mig i min säng och stirra upp i taket.

Av hanna carlsson - 15 maj 2008 11:20

Känner att jag blivit lite dålig på att uppdatera min blogg, ska bli ändrning på det :} 

Igår töjde jag mitt öra till 3mm, och så råkade jag färga Malins hår lite för blont... Trodde för ett ögonblick att hon skulle döda mig! HAha
Men jag tycker faktiskt att det blev rätt fränt! Sendan sov Malin hos mig, det vart skoj!
Vi tittade på några klipp från morgonsoffa med Benjamin!
'Nej, fullrulle, kanonkul' haha! Han är bara SÅ skön :) 

Jag gick hem från skolan, mådde illa och orkade bara inte..
Nu ska jag och Malin töja våra öron till 4mm, och äta kex!
 
cya amigos!

Blev utmand av Izabelle!

TRE namn jag går under:

Hanna

Cp

Mongo

TRE saker som skrämmer mig:

Att inte veta

mörker

mat

TRE saker jag har på mig:

Klänning

Tjocksockar

Smink

TRE sanningar:

Jag är överkviktig

Jag hatar mig själv

Jag älskar mat

TRE saker jag verkligen vill ha:

Sommar

Viktnedgång

Den perfekta killen 



Presentation

Omröstning

Har du tattuering? :)
 Ohja!
 Nej ;

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards