Alla inlägg under maj 2008

Av hanna carlsson - 2 maj 2008 16:29

Glass, ja det vore väldigt gott!


Städningen är avklarad och färgen sitter i håret! Sedan bär det av på en cykeltur [:


Denn killen är grym! Kolla spec 00:42! Så snyggt!!
http://www.youtube.com/watch?v=gUbqSIgqQy8&feature=related
Har inte lärt mig hur man lägger upp filmer, än! Så det blev en hederlig gammal länk!

Duschen nästa!

Av hanna carlsson - 2 maj 2008 12:30

Solen skiner även idag! Vi har faktiskt vart här uppe med!! Haha
Fast när det är -36 när du är påväg till skolan så kan du tro att den nya Istiden är på väg..

Mina fingrar är fulla med olja, sedan jag lagade Malins cykel hjul igår. Ser lite ofräscht ut!

Mår bättre idag! Men kommer säkert må dåligt ikväll, som vanligt..
Ska städa mitt rum nu, färga håret och ut och cykla!

Skall börja med att städa nu..
Cya Babes!


Saknar mina absolut bästa vänner Angelica&Carro lite extra mycket idag <3

Av hanna carlsson - 1 maj 2008 14:35

Astrid Lindgren, ja det finns ingen som skrev så bra som hon!
Kollade på Madicken innan, så somrig och man blir så varm inuti. Tänk vad kul det vart när man vart liten ingen kan leka och skratta åt små obetyderliga saker som små barn : )

  • Ronja Rövardotter
  • Rasmus på luffen
  • Madicken
  • Alla Barn i Bullerbyn
  • Mio, min mio
  • Saltkråkan
  • Kajsa Kavat
  • Lotta på bråkmakargatan
  • Pippi Långstrump
  • Emil i Lönneberga

    Det är filmer jag måste se!


    Huvudet värker, näsan rinner, feber och jag nyser som en elefant! Nu när vi är lediga och allt vill jag vara ute med cyklen och ta fina kort och vara i stallet. Inte ligga inne och ruttna bort..

    Jag vill pierca mig mer, en earl. Men själfallet håller mami&papi inte med!

    Nu ska jag försöka plocka upp i mitt rum, sen ta en dusch! Och se om jag hittar någon som vill vara lite social :)

    Hanna Carlsson

    Denna killen är så söt att jag nästan smälter...

Av hanna carlsson - 1 maj 2008 00:00

Vid tre kom Emelie och frågade om jag skulle med ut och cykla, visst varför inte tänkte jag eftersom jag mådde bättre!
Så jag, Tommy, Emeli och Alex tog våra cyklar och fräste iväg!
Trodde det skulle bli en lätt lite cyklet tur, men nej då.. cyklade första 5km, till något som jag inte vet vad det heter. Sem plumsade vi i midjehög snö en kilometer ungefär! Vi vart där ungefär 3 timmar.
Snö+uppvikta jeans= upprivna ben! SMÄRTA!
Och stackars Tommy som hade shorts..
Vattnet i älven, det vart det godaste vattnet jag druckit!

Nu ska jag sova, om jag kan!

(jag får inte bort bilden på mannen, så ni vet.)

Presentation

Omröstning

Har du tattuering? :)
 Ohja!
 Nej ;

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards