Alla inlägg den 4 juni 2008

Av hanna carlsson - 4 juni 2008 14:30

Nu slutar jag snart och sen ska jag hem och byta om, och fara till ävlen. Bada lyssna på musik och snacka skit! :D
Jag har mensvärk som är obeskrivlig..

Idag har jag jobbat jätte mycket, nästan klar med allt!
Endast detta har jag kvar;

  • Manus
  • Läslogg
  • Bilsak
  • Namnsak


Nu ska jag ringa SnäckaN^, hon har suttit i en garderob och tryckt i två dagar. Undrar om det vart skönt? haha 

Later amigos!



Dessa saker skulle inte vara fel! Och ett stereo halsband som inte gick att få med på bild!




 



 

Av hanna carlsson - 4 juni 2008 09:08

Jag kom inte i säng förens halv fyra imorse, skönt med 3 timmars sömn ;)
Pluggade och städade, kändes skönt att få det städat!
Hjälpte även Izabelle att städa hennes rum lite, hon far ju hem imorgon sorligt nog! :(  Men jag är allt lite avis, skulle inte vara fel att fara hem nu..

Jag badade förövrigt i älven igår, efter många om och men! Men i kom jag :] Ska bada idag med, verkar bli en väldigt varm dag. Solen ligger på och det verkar vara vindstilla. Skönt!
Sitter och pluggar datorkommunikation ännu lite mera, vill ha ett vg på provet! Och så måste jag skriva klart svenskan och det sista naturkunskaps pappret. Sen har jag inte alls mycket kvar :) Skönt! Då kan jag vara chilla och kanske få lite färg.

Världens sötaste Des är hemma nu, åh vad jag har saknat henne <3
Jag Des & Olivia ska äta nudlar i min säng idag, och kolla på Grey's!
Även bada i älven, då ska Camilla och Maja också vara med tror jag.

Nu måste jag försätta plugga! bye

Presentation

Omröstning

Har du tattuering? :)
 Ohja!
 Nej ;

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards