Alla inlägg den 12 juni 2008

Av hanna carlsson - 12 juni 2008 00:38

Imorgon är det skolavslutning, eller ja idag får man väl säga. Klockan är ju faktiskt över tolv, haha!
Det har faktiskt gått ett år sen jag slutade nian, den lyckligaste dagen i mitt liv, jag slutade nian, slapp mogaskolan och fick åka ferrari! :D haha
Idag slutar jag ettan i gymnasiet, nästa år kommer blir så mycket bättre känns det som. Och sommaren kommer bli riktigt bra!
Men tyvärr blev det inget Arvika, måste ha pengar i sommar, och Marika är världens bästa och förstår som vanligt <3

Det spö regnar ute och jag är inte trött.. Ska upp relativt tidigt imorgon och packa klart allt, sen halv fem far jag och mami till Boden, sen den 17 rullar jag in i Herrljunga och papi hämtar mig :) hoppas jag slipper se räpan, vill bara ha det bra och må gott och spendera tid med pappa som jag nästan aldrig träffar! 


Nu ska jag kolla på Rocky III och försöka sova! Sov Gott

Presentation

Omröstning

Har du tattuering? :)
 Ohja!
 Nej ;

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards