Alla inlägg den 5 juni 2008

Av hanna carlsson - 5 juni 2008 13:23

Solen skiner och jag har min första lektion för dagen idag och vi är lediga imorgon. Härligt!

Jag frågade Pappa och två halsband igår,  men då sa han att jag inte kunde få dom. Men idag ringde han och sa att jag hade fått pengar på mitt konto.
Jag vet att det vart igår bara för att Kia vart i närheten, jag hatar henne!! Hoppas jag slipper träffa henne någon mer gång i hela mitt liv..
Känner mig så undansatt från utav pappa med henne...

Jag och Lisa kanske ska rida idag, jag på Bill och hon på Baloo :] Hoppas det går bara! Skulle vara skoj! I Måndags när jag red så red jag Milos, och vi hoppade. Som vanligt vart jag livrädd, men som vanligt gick det bra!
Skulle vara skoj att komma över min hopprädsla och kunna hoppa. För det är roligt när det går bra!!

Jag och Des ska äta nudlar och kolla på film ikväll <3 Mysigt :)
På lördag är det bal, jag och Linnea ska upp och kolla på dom och knäppa lite kort :) Ska bli skoj att se hur fina alla är!

Nu ska jag ha lite englska och beställa mina halsband!

Presentation

Omröstning

Har du tattuering? :)
 Ohja!
 Nej ;

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards