Alla inlägg den 10 juni 2008

Av hanna carlsson - 10 juni 2008 11:14

Det är 8 cm snö i Kiruna, 45 mil härifrån. Skulle snöa här idag med, och imorgon? Jag spyr på vädret!!!   Fyfan för det svenska vädret :(
Men det är fint väder neråt i typ gbg har jag sett.. Och min mamma vill att ska vara uppe i Boden mycket i sommar, aldrig att jag kommer vara det om vädret ska se ut så här?! 

Ridning igår gick riktigt bra, fast inte i början. Vart super stressad, men sen lungnade jag ner mig och allt gick bra :) Skulle vara skoj att få hoppa lite oftare med Milos!

Snart åker jag neråt, kommer till Svenljunga den 19 tror jag det vart. På midsommar ska jag vara uppe hos Angelica och bara ta det lungt, skönt :)
Skulle vilja åka till gbg och shoppa någon dag... Får nog ta och göra det! Måste ha nya skor eftersom någon har tagit en av mina svarta converse och lämnat kvar sin! jävla unge..
Ska färga håret idag, vet inte om jag ska köra på helbrunt, blond slinga i luggen eller röd slinga i luggen.. 


Fick min jacka idag med, nu kan jag vara lika snygg som du Malin ;)
Ska kila nu!

Presentation

Omröstning

Har du tattuering? :)
 Ohja!
 Nej ;

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards